strip

ואנו חגית

חגית בטיפול

טופס צור קשר בצד
שדות חובה מסומנים ב-*




ואנו חגיתאודות
מרפאה בעיסוק בתחום התפתחות הילד למעלה משלושים שנה. מנהלת מכון קדם.
בוגרת תכנית לימודי תואר ראשון בריפוי בעיסוק, במסגרת אוניברסיטת חיפה ובית הספר לרפואה של הטכניון, בחיפה.
חגית החלה את דרכה בריפוי בעיסוק במחלקת השיקום בבית החולים הגריאטרי השיקומי, פלימן בחיפה.
במקביל עסקה בטיפול בילדים עם הפרעות בתקשורת ואוטיזם, במרכז מילמן, בחיפה, במשך אחת עשרה שנה.
במרכז מילמן, מילאה חגית מספר תפקידים: טיפולי ריפוי בעיסוק, הדרכת מרפאות בעיסוק, ראש-צוות רב-מקצועי, רשות-צוות הריפוי בעיסוק והשתתפות בצוות ההערכה והאבחון של ילדים חדשים במרכז.

יחד עם הגב' טלי זנדברג עמיתתה למקצוע, הקימה במרכז מילמן את יחידת הטיפול בעזרת בעלי חיים ופיתחה עימה גישת טיפול בעזרת בעלי חיים המבוססת על עקרונות טיפוליים מתחום הריפוי בעיסוק, כאשר מקצוע הזואותרפיה עוד היה בחיתוליו בארץ. בהמשך ניהלה את מחלקת הטיפול בעזרת בעלי חיים במילמן, הדריכה מטפלות בעזרת בעלי חיים ולימדה במשך שלוש שנים קורס העוסק בטיפל הוליסטי בעזרת בעלי חיים, בחוג לזואותרפיה במכללת אורנים.

במקביל עסקה בטיפול בעזרת בעלי-חיים בקבוצות ילדים עם לקויות ראיה ועיוורון, בגן עופרים השייך למרכז חנה-חושי בבית החולים בני-ציון בחיפה.
משנת 1997, חגית משמשת כמרפאה בעיסוק התפתחותית, במכון קדם בחיפה. מכון לטיפול פסיכולוגי והתפתחותי, המונה צוות רב מקצועי נרחב. במכון קדם, חגית עוסקת בטיפול בילדים עם עיכובים התפתחותיים, קשיי למידה, קשיים רגשיים, הפרעות קשב וריכוז, עיכובים בשפה, הפרעות תקשורת, קשיים בויסות תחושתי, סירבול מוטורי, ילדים עם קושי בתחום הגרפומוטורי, קשיי כתיבה ועוד.

חגית עוסקת גם בצילום, כצלמת, ומשלבת לעיתים שימוש בצילום ככלי טיפולי בטיפולי הריפוי בעיסוק, בנוסף, עוסקת גם בספורט הטיפוס ומטפלת בילדים בטיפוס טיפולי בקיר טיפוס "בולדר חיפה".  למידע על טיפוס טיפולי, ניתן להיכנס למאמר טיפוס וטיפול בעזרת טיפוס.

IMG-20180211-WA0005IMG-20171210-WA0023

חגית רואה בהדרכת הורים, חלק אינטגראלי, בלתי נפרד וחשוב, מעבודתה כמרפאה בעיסוק התפתחותית. במסגרת הטיפולים, נערכות פגישות המיוחדות לקשר שוטף עם הורי הילדים המטופלים, להדרכת ההורים לגבי תפקוד הילדים בחיי היומיום ודרכים לקידום הילדים, גם במסגרת הבית והמסגרת החינוכית בה הם לומדים.
גם לקשר עם סביבתו החינוכית של הילד יש חשיבות מכרעת, בטיפולים רבים, ולכן, במידת הצורך, נערכות שיחות, או ניתנת הדרכה למורות, גננות ומטפלים שונים מתוך המסגרות החינוכיות בהן לומדים הילדים. במידת הצורך נערכים גם ביקורים במסגרת החינוכית, לצורך הדרכת הצוות ולצורכי הכרות עם מגוון הקשיים של הילד המטופל.

מאמרים
עמוד המאמרים באתרי

לפניות, אנא שלחו הודעה לטלפון

055-9928226

לאתר שלי